KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 12 Przeszukiwanie po indeksie: serie autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym pełnotekstowym (w całym opisie) fragment z tytułu ksiażki Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 5 pozycje należące do serii: Strategie Sukcesu Filia nr 12 Broń swoich interesów AUTOR:Sharpe, Robert.POZ/ODP:Robert Sharpe ; przeł. [z ang.] Danuta Golec. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996. SERIA:Strategie Sukcesu. HASŁA:Komunikacja społeczna - wydawnictwa popularneOsobowość - rozwój - wydawnictwa popularneSamowychowanie - metody - wydawnictwa popularneStosunki interpersonalne - wydawnictwa popularneSukces - psychologia - wydawnictwa popularne OPISFIZYCZNY:117, [1] s. ; 22 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200043695343695 UWAGI:Oryg. : "Assert yourself" 1994. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Jak być lepszym menedżerem AUTOR:Armstrong, MichaelPOZ/ODP:Michael Armstrong ; [przeł. z ang. Paweł Maria Zwoliński, Paweł Turnau]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1997. SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnikZarządzanie - metody - poradnik OPISFIZYCZNY:422, [1] s. ; 22 cm. SYGNATURA:005 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200043693943693 UWAGI:Oryg. : "How to be an even better manager" 1994. Bibliogr. s. 421-[423]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwaTyt. oryg.: "How to drive your competition crazy". AUTOR:Kawasaki, GuyPOZ/ODP:Guy Kawasaki ; współpr. Michele Moreno ; [przeł. z ang. Renata Łukiewicz-Kostro].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1997. SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:KonkurencjaSukcesPoradniki OPISFIZYCZNY:261, [1] s. : rys. ; 22 cm. SYGNATURA:005 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200043694643694 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Czy zastanawiasz się nad powodami, dla których miałbyś przeczytać tę książkę? Jest ich bardzo wiele! Zrób test. Czy na pewno potrafisz odpowiedzieć na poniższe pytania? Za każde "tak" przyznaj sobie jeden punkt.a. Czym zajmuje się twoja firma?b. Czy masz wizję przyszłości swojej firmy w perspektywie 5, 10, 20 i 50 lat?c. Czy wiesz, co i od kogo kupuje twój potencjalny klient?d. Czy umiesz bezczelnie schlebiać?e. Czy wiesz, jakie cechy musi mieć "partyzant rynkowy"?f. Czy "upiekłeś" już klienta?g. Czy zbudowałeś już "bunkier"?h. Czy walczyłeś z "wielorybem"?0-2 Odpowiedź nasuwa się sama.3-5 Nie jest źle, ale nie ustawaj w wysiłkach.6-8 Zastanów się, czy nie zostać autorem.9 Lepiej naucz się liczyć. UWAGI:Bibliogr. s. 259-[262]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Jak tworzyć własny wizerunek AUTOR:Sampson, Eleri.POZ/ODP:Eleri Sampson ; przeł. [z ang.] Alina Białkowska-Gużyńska. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996. SERIA:Strategie Sukcesu. HASŁA:Kariera - poradnikKomunikacja społeczna - psychologia - poradnikObyczaje towarzyskie - poradnikPrakseologia - poradnikSamowychowanie - poradnikUbiór - estetyka - poradnik OPISFIZYCZNY:165, [2] s. : rys., wykr. ; 22 cm. SYGNATURA:39 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200043691543691 UWAGI:Oryg. : "The image factor" 1994. - Na s. red. błędny ISBN. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Trudne rozmowy w interesach AUTOR:Martin, David M.POZ/ODP:David M. Martin ; [przeł. z ang. Dorota Gostyńska, Agnieszka Bajur]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996. SERIA:Strategie Sukcesu HASŁA:Negocjacje - poradnikPrzedsiębiorstwo - zagadnienia - poradnikRozmowa - poradnik OPISFIZYCZNY:226, [1] s. ; 22 cm. SYGNATURA:005 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200043692243692 UWAGI:Oryg. : "Though talking" 1993. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW>ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE